سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره برقی دُرفا

کرکره برقی شفاف شیشه ای

استفاده از کرکره‌ برقی شفاف شیشه‌ای امروزه بسیار رواج پیدا کرده است از مزایای کرکره‌های برقی شفاف شیشه‌ای می‌توان به ضدضربه بودن، ضدخش بودن، اکسید نشدن، زیبایی و قابلیت همانگ شدن با نمای فروشگاه و ساختمان در این نوع از کرکره‌ها اشاره کرد. خرید کرکره برقی اتوماتیک دارای مزایای فراوانی هستند که از جمله‌ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرکره برقی درب خانه امروزه برای بالا بردن امنیت از کرکره‌های برقی برای پشت در آپارتمان‌ها استفاده می‌شود از این کرکره‌ها می‌توان بدون قدرت بدنی خاصی و تنها با فشردن یک دکمه بر روی ریموت استفاده کرد.

کرکره‌ برقی اتوماتیک با کد‌های امنیتی که دارد از سرقت جلوگیری می‌کند این کرکره‌ها مانع ورود گرد‌ و غبار می‌شوند کرکره‌های اتوماتیک باعث محافظت در برابر بارندگی، نور خورشید و هوای نامطلوب می‌شود این نوع از کرکره‌ها بی‌صدا هستند و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند.
در تعیین قیمت کرکره برقی سه عامل تعیین کننده‌ی اصلی وجود دارد: 1? موتور کرکره برقی 2? مدل تیغه 3? اندازه و سایز کرکره برقی. علاوه بر این مواردی مانند مساحت دهنه، قیمت روز تیغه، قیمت شفت، قیمت نصب، قیمت آهن‌کشی و کرایه حمل نیز در تعیین قیمت کرکره برقی اثرگذار هستند به همین دلیل هم جهت بررسی دقیق‌تر قیمت خرید کرکره برقی دُرفا به شما پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت سفارش و خرید کرکره برقی درفا

فروشگاه درفا به آدرس اینترنتی وبسایت ما مراجعه کنید.درفا یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین فروشگاه های کشور در زمینه تولید و نصب انواع درب و کرکره های اتوماتیک می‌باشد. درفا با به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان باتجربه و مجرب در زمینه کرکره‌های برقی و درب اتوماتیک، توانسته است به یک برند معتبر در ایران تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت کرکره برقی، از مشاوران درفا کمک بگیرید تا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید




ادامه مطلب

[ سه شنبه 102/6/21 ] [ 6:7 عصر ] [ ایرج حسنی ]

قیمت کرکره برقی

کرکره‌های برقی غضروف‌دار، کرکره‌های برقی پلی‌کربن شفاف، کرکره‌های برقی آلومینیوم. کرکره‌های برقی مغازه و فروشگاه برای درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها می‌توان از انواع کرکره‌های برقی استفاده کرد. تیغه‌‌ای که در کرکره‌های برقی مغازه‌ها استفاده می‌شود عمدتا تیغه‌ی آلومینیوم است. برای دوام بالاتر و صدای کمتر بهتر است که در این تیغه از بیلت 6063 آلومینیوم استفاده شود. کرکره‌ برقی پنجره مهم‌ترین قسمت کرکره‌های برقی پنجره تیغه‌ی آن است که در اغلب اوقات به رنگ سفید می‌باشد و در واقع قیمت خرید کرکره برقی پنجره درفا نیز به تیغه‌ی آن بستگی دارد. این تیغه دو نوع مختلف دارد که شامل تیغه‌ی کرکره‌ی برقی فوم‌دار و تیغه‌ی کرکره‌ی برقی شفاف می‌باشد. موتوری که در این کرکره‌ها استفاده می‌شود نیز انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. به طور مثال از موتور توبولار می‌توان در پنجره‌های دوجداره استفاده کرد. این کرکره‌ها را می‌توان در رنگ‌های دلخواه و هماهنگ با در آپارتمان سفارش داد. استفاده از این کرکره‌ها به عنوان پوششی ضد سرقت بسیار کارآمد است و باعث امنیت محل سکونت شما می‌شود.

کرکره برقی دُرفا قابلیت رنگ‌آمیزی داشته و می‌توان آنها را به رنگ دلخواه درآورد. به دلیل متریال به کار رفته در ساخت آنها، دارای طول عمر بالایی می‌باشند. در تمامی ابعاد و اندازه قابلیت سفارش و ساخت را دارند. کرکره برقی از چه قطعاتی تشکیل می‌شود؟ قطعات اصلی کرکره برقی عبارتند از: محفظه کرکره، ریل کرکره برقی، تیغه کرکره برقی، ریموت و رول کرکره برقی. شرکت درفا با کارشناسان و متخصصان برتر در زمینه طراحی و نصب انواع کرکره‌های برقی، از بهترین قطعات و متریال در ساخت این محصول استفاده می‌کنید.




ادامه مطلب

[ سه شنبه 102/6/21 ] [ 6:7 عصر ] [ ایرج حسنی ]

خرید کرکره برقی

 

از معدود معایب درب‌‌های کرکره‌ای می‌توان به این موارد اشاره کرد:

قیمت کرکره برقی: هزینه‌ی بالاتر در مقایسه با دیگر درب‌ها محدودیت استفاده از این در‌ها در پارکینگ‌های مجتمع‌های تجاری بزرگ تیغه‌ی کرکره برقی در حقیقت همان بدنه‌ی کرکره است. تیغه‌ی کرکره برقی دارای رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی است. موتور کرکره برقی تامین کننده‌ی نیروی کرکره است که و باعث حرکت آن به بالا و پایین می‌شود. از انواع موتور‌های کرکره برقی می‌توان به ساید و توبلار اشاره کرد. ریل‌های کرکره برقی اغلب از آلیاژهای آلومینیوم و آهن هستند. این ریل‌ها در دو طرف دهنه به صورت عمودی نصب می‌شوند. قوطی در واقع قسمتی است که در دو طرف ریل قرار می‌گیرد و برای نصب ریل نیاز هستند. پلیت صفحه‌ای است که موتور و کرکره برقی بر روی آن قرار می‌گیرند. شفت لوله‌ای است که با چرخش آن توسط موتور رول کرکره به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. استفاده از این قطعه اختیاری است و برای محافظت بیشتر به کار می‌رود. این قطعه نیز اختیاری است و در موتور‌های ساید برای محافظت در برابر باد و باران، زیبایی و کاهش صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کنترل پنل قسمتی است که فرمان‌های ارسال شده به موتور را کنترل می‌کند.

علت برتری کرکره‌های مدرن برقی نسبت به کرکره‌های سنتی کرکره‌های دستی قدیمی که به شکل پنجره هستند، با فشاری که به کمک دست به ان وارد می‌شود، به سمت پایین حرکت می‌کند. اما یکی از ایرادات این کرکره‌ها، نداشتن امنیت کامل ان است. زیرا کرکره‌های سنتی به شکل پنجره بوده و یکپارچه‌اند، از این رو برای باز و بسته شدن نیاز به اعمال نیرو از سمت انسان می‌باشد. اما در سال‌های اخیر، کرکره‌های مدرن برقی جای کرکره‌های سنتی را گرفته‌اند. این کرکره‌ها به علت اتوماتیک بودن امنیت بالایی داشته و نیازی به اعمال فشار برای باز و بسته کردن آن نیست. به همین خاطر این محصولات به سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند. به‌گونه‌ای که امروزه در بسیاری از درب مغازه‌ها، پارکینگ‌ها، فروشگاه و پاساژ‌ها شاهد کرکره های اتوماتیک برقی هستیم. یکی دیگر از مزیت های خرید کرکره برقی درفا، قابلیت تنظیم اهرم و الکترونیک کرکره برقی می‌باشد. یا این کار می‌توانید کرکره را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در زمان دلخواهتان باز و بسته شود. همچین برای باز و بسته کردن آن، می‌توانید از ریموت کنترلی استفاده کنید.

 




ادامه مطلب

[ سه شنبه 102/6/21 ] [ 6:6 عصر ] [ ایرج حسنی ]

خرید کرکره برقی ارزان

 

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره‌های برقی شد. کرکره‌های برقی و پرده برقی را می‌توان از انواع درب‌ اتوماتیک شیشه ای برشمرد. استفاده از این نوع کرکره‌ها در مکان‌هایی مانند درب‌های پارکینگ، مرکز‌های تجاری و مغازه‌ها بسیار رایج است.

   مزایای خرید کرکره برقی : دوام و عمر بالای دارد. برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است. تنوع بالایی دارد. تعمیر آن آسان است. در هر اندازه‌ای قابل استفاده است. آلودگی صوتی ندارد. با نیروی الکتریکی کار می‌کند. زیبایی ایمنی و استحکام بالا. اشغال فضای کم جهت نصب. معایب کرکره برقی: درب‌های کرکره‌ای برقی معایب زیادی ندارند چراکه اگر چنین بود استفاده از آنها در مکان‌های مختلف به این اندازه رواج پیدا نمی‌کرد.

کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی نوعی کرکره مدرن است که دارای یک موتور کوچک می‌باشد. این کرکره با کمک موتور خود، هنگام فشار دادن یک دکمه، به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. انرژی لازم برای انجام این کار، توسط نیروی برق تامین می‌شود. در نتیجه، کرکره‌های برقی بدون اتلاف وقت و تنها در طی چند ثانیه باز یا بسته می‌شود. به طور معمول برای ساخت کرکره‌های برقی از متریال آلومینیوم یا فولاد استفاده می‌شود. این متریال ها علاوه بر استحکامی که دارند، قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند. از این رو می‌توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی که مد‌نظرتان است، آن را رنگ‌آمیزی کنید. امروزه برای نشان دادن زیبایی و مدرن بودن فضای یک فروشگاه یا مغازه، از کرکره برقی برای ورودی آن استفاده می‌شود. این کرکره‌ها علاوه بر امنیت، زیبایی خاصی دارند که باعث محبوبیت انها در میان مردم شده‌است.

بررسی مزایای کرکره برقی شرکت دُرفا

کرکره برقی دُرفاموجب می‌شود ایمنی مغازه ها و پارکینگ ها افزایش یابد. در مغازه ها اغلب بر روی درب اصلی، کرکره برقی نصب می‌شود. این کار باعث افزایش امنیت می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و مزایای کرکره های برقی دُرفا آشنا کنیم.

 

 

 




ادامه مطلب

[ سه شنبه 102/6/21 ] [ 6:5 عصر ] [ ایرج حسنی ]

رپورتاژ آگهی با تاثیر بر سئو

پیدا کردن منابع معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی

برای پیدا کردن منابع معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:1. جستجوی آنلاین: انجام جستجوی آنلاین با استفاده از عبارات مانند "منابع رپورتاژ آگهی معتبر"، "سایت‌های رپورتاژ آگهی با اعتبار" و "بهترین وبسایت‌های رپورتاژ آگهی" می‌تواند به شما کمک کند. در نتایج جستجو، بررسی و ارزیابی وبسایت‌ها بر اساس شاخص‌هایی مانند رتبه الکسا، اعتبار وبسایت، ترافیک و بازخورد کاربران مفید است.2. مراجعه به وبسایت‌های معتبر: برخی وبسایت‌های معتبر و محبوب مانند راز بک لینک در زمینه رپورتاژ آگهی وجود دارند. مراجعه به این وبسایت‌ها و بررسی شرایط انتشار آگهی‌ها، اعتبار سایت، تعداد بازدیدکنندگان و نیز موضوعات و دسته‌بندی‌های مورد پوشش آن‌ها می‌تواند مفید باشد.3. مشاوره از دیگران: از تجربه و نظرات افرادی که قبلاً از خدمات رپورتاژ آگهی استفاده کرده‌اند، استفاده کنید. می‌توانید در انجمن‌ها، گروه‌های مرتبط در شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق دیگر کانال‌های ارتباطی با افراد مشورت کنید.4. مطالعه نقد و بررسی: مطالعه نقد و بررسی وبسایت‌های مختلف رپورتاژ آگهی نیز می‌تواند به شما در انتخاب منابع معتبر کمک کند. می‌توانید نظرات و تجربیات دیگران را درباره این وبسایت‌ها بیابید و براساس آنها تصمیم‌گیری کنید.5. مراجعه به راهنماها و فهرست‌های معتبر: برخی راهنماها و فهرست‌های معتبر در دسته‌بندی و ارائه لیستی از وبسایت‌های رپورتاژ آگهی معتبر به شما کمک می‌کنند. این فهرست‌ها ممکن است براساس اعتبار، ترافیک، کیفیت سرویس و سایر شاخص‌های مرتبط تهیه شده باشند.همچنین، در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی در هر وبسایت، حتماً شرایط و قوانین آنشان داده شده را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که سایت مورد نظر شما با محتوای آگهی شما و استراتژی بازاریابی شما سازگار است.

زمانی که سایت های خبری درباره ی محصولی، سایتی و یا خدماتی در سایت خود محتوا می نویسند و به آن وب سایت یک لینک از سایت خود به سایتی که درباره آن محتوا نوشته اند می دهند به آن رپورتاژ آگهی گفته می شود. این کار باعث تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئومی شود و سایت شما و اسم برندتان بیشتر دیده می شود و به عبارتی برندینگ صورت گیرد، علاوه بر آن منجر به این می شود که یک بک لینک باکیفیت از این سایت دریافت کنید و اعتبار سایت شما نزد موتورهای جستجو بالاتر خواهد رفت.




ادامه مطلب

[ دوشنبه 102/6/20 ] [ 11:6 صبح ] [ ایرج حسنی ]