سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور چین و جاذبه های گردشگری آن

چرا تور چین؟

شاید بهتر باشد قبل از جواب دادن به این سوال به یک سوال دیگر پاسخ دهیم: تور چین، چرا نه؟ دیوار بزرگ چین از فضا دیده نمی‌شود، برای دیدن آن تنها یک راه وجود دارد، باید به چین سفر کنید؛ هیچکس نمی‌تواند شکوه ارتش سفالی را برای شما تعریف کند؛ جزئیات واقعی ساختمان‌های شهر ممنوعه را هیچ دوربینی نمی‌تواند به تصویر بکشد؛ با تمام تلاشی که صورت می‌گیرد با این حال آخرین بازمانده‌های پانداها شاید خیلی پیش ما نباشند؛ برای دیدن سرزمین روی ابرها لازم نیست منتظر آواتار جدید جیمز کامرون بمانید، در ژانگجیاجی نسخه واقعی‌اش وجود دارد؛ پاریس، وگاس، نیویورک و ونیز، همگی این شهرها نسخه‌ای عالی و دیدنی در چین دارند و منظور نسخه‌ای کپی شده نیست، روح مستقل و فرهنگ منحصر به فرد چین را می‌توانید در تک تک این شهرها حس کنید. تمام این دلایل و بسیاری دیگر همگی به یک نتیجه ختم می‌شوند: دلیلی برای به عقب انداختن سفر به چین وجود ندارد. مطمئن باشید سفری در پیش رو خواهید داشت که برای همیشه در ذهن و جانتان خواهد ماند.

بهترین زمان سفر با تور چین

به دلیل وسعت و تنوع جغرافیایی که کشور چین دارد، این کشور در تمام فصول سال می‌تواند پذیرای گردشگران علاقمند به خود باشد. برای اینکه بتوانید زمان مناسب برای سفر با تور چین را انتخای کنید بهتر است به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی شهر مقصد دقت کنید و براساس آن تصمیم بگیرید. به صورت کلی می توان گفت، برای کسانی که برای اولین بار به این کشور سفر می‌کنند انتخاب فصل بهار و پاییز می تواند گزینه مناسب‌تری باشد. اگر دوست دارید که شاهد جذابیت‌های جشن‌ها و فستیوال‌ مشهور کشور چین باشید بهتر است تاریخ برگزاری آنها را چک کنید.

جاذبه های گردشگری در تور چین

تاریخ و فرهنگ غنی چین در نقاط مختلف این جغرافیای عظیم به زیبایی همنشین جذابیت های طبیعت این کشور شده است. قطعا تنها با یک بار سفر کردن به این کشور نمی توانید حضور در همه جاذبه های گردشگری آن را تجربه کنید. از مهمترین این اماکن دیدنی در کشور چین می توان به این موارد اشاره کرد: دیوار بزرگ چین، معبد بهشت، شهر ممنوعه، موزه یادبود قتل عام نانجینگ، کاخ تابستانی پکن، کوه چان بای شان، معبد لاما، ودای غول پیکر لشان، موزه هنر شانگهای، غارهای ژیجین، رودخانه های متعدد، معبد چنگ‌ هوانگ شانگهای، باغ یویوآن شانگهای، جشنواره یخ و برف هاربین و…. در این میان نباید از جشن ها و اعیاد کشور چین، مراکز تفریحی و بازی، تنوع غذاهای چین، مراکز خرید و سواغات جذاب آن غافل شد.




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 99/1/27 ] [ 2:38 عصر ] [ ایرج حسنی ]