سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت در قشم و معرفی اقامتگاه ها

یکی از دغدغه های مسافران، قیمت تور قشم است که برای کاهش هزینه ها می توان در سوئیت ها و خانه های اجاره ای اقامت داشت اما قشم برای هر قشری با هر سطح مالی هتل یا اقامتگاه ارائه میدهد.

در این چند سال اخیر با توسعه بسترهای گردشگری در قشم جهت رفاه گردشگران امکانات و خدمات مناسبی ارائه می شود.

از این رو قشم دارای اقامتگاه ها و هتل های متنوعی است که با توجه به بودجه ای که در نظر دارید و خدماتی که انتظار دارید می توانید هتل مناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید.

هتل های قشم به سه دسته هتل های لوکس، هتل های میان رده و هتل های ارزان تقسیم می شود.

از هتل های لوکس و مدرن قشم می توان هتل های سورینت، هتل ارم، هتل الوند، هتل مارینا، هتل فولتون، پلاژ سیمین، سینگو درگهان، مروارید، آپادانا و هتل ژئو پارک را نام برد.

از هتل های میان رده و معمولی قشم می توان هتل‌های دیانا،‌ ساحلی خلیج‌ فارس، آرام، سما 1، کیمیا 4، سینگو، هتل آپارتمان پلاس و هتل آپارتمان آنا را نام برد.

از هتل های ارزان می توان هتل‌های آسماری، نخل زرین،‌ آرام، پرشین گلف، بهشت، دیپلمات،‌ آسمان، آسمان، ایرسا و هتل آپارتمان وانیا را نام برد.

در میان اقامتگاه های قشم گزینه هایی همچون اقامتگاه های بومگردی را پیش رو دارید؛ از اقامتگاه های بومگردی می توان اقامتگاه کلدونگ در روستای دهخدا، زینت دریایی در روستای سلخ، کاشانه مهمان لرد سوزا در شهر سوزا، ناخدا امینی در روستای طبل، ناخدا علی صالح در روستای سهیلی، خانه سنتی هفت رنگو، فتاحی در روستای شیب‌دراز و خالو در روستای نقاشه را می توان نام برد.

اگر به خانه های قدیمی علاقه دارید می توانید با اقامت در اقامتگاه های بومگردی اقامت بی نظیری را از سفرتان به قشم تجربه کنید.

جاهای دیدنی قشم

جزیره هنگام

این جزیره دو کیلومتر از قشم فاصله دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع شده است. جزیره هنگام قشم حدودا 34 کیلومتر مربع مساحت دارد و بر روی نقشه به صورت یک مخروط ناقص می باشد. در این جزیره هم شاهد ساحل شنی و هم ساحل صخره ای هستیم. در بخش هایی از ساحل نیز به دلیل وجود نوعی کانی در ماسه ها، درخشان به نظر می رسند. با ورود به جزیره هنگام به یکی از جاهای دیدنی قشم پا گذاشته اید که با فرارسیدن شب به دلیل وجود فیتوپلانکتون های دریایی که از نور نور ساطع می کنند، ساحل را نورانی و به رنگ آبی درخشان خواهید دید. جالب است بدانید که برای اولین بار مزرعه پرورش کروکودیل در ایران به نام پارک کروکودیل قشم (نوپک) در این جزیره ساخته شده است. در جزیره هنگام سه روستا به نام های هنگام قدیم، هنگام جدید (ماشی) و هنگام غیل وجود دارد که در آن ها اثری از جاده و ماشین به چشم نمی خورد. گهگاهی می توانید در ساحل این منطقه دلفین های در حال شنا را مشاهده کنید که جزء حیات وحش فوق العاده این منطقه به شمار می رود. گردشگران تور قشم می توانند به راحتی با قایق خود را به این جزیره برسانند و از دیدن آن لذت ببرند.




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 99/1/27 ] [ 3:19 عصر ] [ ایرج حسنی ]