سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع سیستم های اتوماسیون صنعتی زیمنس و تولیدات آن

انواع PLC ها، سیستم های ورودی/ خروجی، سیستم های کنترل و نرم افزارهای کنترل کننده آن و ابزارهای برنامه ریزی از جمله فراورده های اتوماسیون صنعتی شرکت زیمنس محسوب می شوند که در ابعاد جهانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و گروه صنعتی ماد ارئه دهنده تمامی آنها می باشد همچنین لازم به ذکر است که کنترل کننده های  PLC شرکت زیمنس دارای انواع مختلفی هستند که کنترل کننده های پایه ای و ساده برای سایزهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و کنترل کننده های پیشرفته دارای کاربردهای متوسط و سطح بالا هستند.

کنترل کننده های توزیع نیز دارای کاربرد مرکز زدایی هستند و کنترلرهای نرم افزاری نیز به منظور کاربردهای PC محور طراحی و ارائه شده اند. سیستم های I/O کمپانی زیمنس آلمان را می توان از ایمن ترین و مجهزترین تجهیزات خصوصاً برای محیط هایی در نظر داشت که خطر انفجار و آتش سوزی و سوانحی از این قبیل در آن ها زیاد است. مهم ترین محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس در این زمینه سیستم های مدل ET 200 هستند که هم در نوع دارای کابین کنترل و فاقد کابین کنترل طراحی شده اند. از دیگر محصولات زیمنس در این خصوص سیستم های I/O المنت های حرارتی می باشد. این محصولات قدمتی 25 ساله دارند و طی این دوره به صورت مداوم ارتقاء و بهبود فرایندها و افزایش ضریب ایمنی را تجربه کرده اند

 

همچنین لازم به ذکر است که شرکت زیمنس علاوه بر خدمات فنی مهندسی که ارائه می دهد در حال حاضر موارد زیر را نیز تولید می کند:

                   

تجهیزات مخابراتی

تجهیزات نیروگاهی و تولید انرژی برق

نورپردازی حرفه ای

تجهیزات پزشکی

لوازم خانگی

تجهیزات تابلو برق صنعتی

سیستم های اعلام حریق

سیستم های ریلی




ادامه مطلب

[ سه شنبه 99/1/12 ] [ 7:16 عصر ] [ ایرج حسنی ]