سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وضعیت آب و هوای هند و بهترین زمان سفر به هند

آب و هوای هند به دلیل پهناوری کشور، متغیر است ولیکن در کل در هند شاهد آب و هوای نسبتاً گرم و مرطوبی هستیم. میزان شرجی بودن هوا در فصول گرم سال بیشتر می شود. در هند باران های موسمی در فصل های گرم سال رخ می دهد. باران های گرم و سیل آسایی که در این مدت می بارد، می تواند زندگی مردم را مختل کند اما سیستم های مدرنی فراهم کرده اند تا در شهرهای توریستی این اتفاق رخ ندهد. برای علاقمند به آفتاب و گرما و تفریحات ساحلی هند می تواند مقصد بسیار مناسبی باشد.در کل آب و هوای هند با توجه به نزدیکی به خط استوا، گرم و استوایی است و به ندرت شاهد سرما در این کشور هستیم.

چنانچه تمایل دارید از سکوت و آرامش بیشتری در سفر خود به هند بهره ببرید، بهترین زمان سفر به هند برای شما می تواند زمان های کم گردشگر و در اصطلاح Low-Season باشد. اما اگر دوست دارید تعطیلات خود را در زیبایی های هند سپری کنید و یا در زمان برگزاری جشن ها در هند حضور داشته باشید، با هزینه کمی بیشتر می توانید بهترین تعطیلات خود را در هند سپری نمایید. همچنین برای اطلاع از تاریخ های خاص و جشنواره های بیشتر هند به وبلاگ ملکی گشت مراجعه نمایید.

قیمت تور هند :

هندوستان سرزمین جاذبه های رنگارنگ است. تاریخ و فرهنگ کهن و غنی باعث شده هر گوشه از این کشور جلوه ای بی نظیر از تمدن آسیایی را به نمایش بگذارد و طبیعتا هزینه سفر به هر یک از شهرهای این کشور پهناور، با شهر دیگر متفاوت خواهد بود. از این گذشته، عوامل دیگری هم روی قیمت ها تاثیر می گذارند. این که تورهای ترکیبی را انتخاب کنید یا تورهای تکی، مدت اقامت تان چقدر باشد، هتل های لوکس و 5 ستاره را بخواهید یا با یک اقامت گاه میان رده راضی شوید و ... در حال حاضر قیمت تور هند از حدود شش میلیون هفتصد هزارتومان آغاز می شود. البته در مورد نوروز قیمت ها کمی افزایش می یابند. برای مثال قیمت تور گوا نوروز از حدود ده میلیون تومان آغاز می شود.

تور هند ارزان :

اساسا سفر به هند، در مقایسه با کشورهای همسایه، گران تر تمام می شود. فاصله این کشور با ما زیادتر است و معمولا تورها به صورت ترکیبی و بازدید از دو یا سه شهر برگزار می شوند. با این حال، ما همیشه سعی می کنیم در پکیج ها طیف متنوعی از قیمت ها را ارائه کنیم تا هر کس با هر سلیقه و بودجه ای بتواند از سفر کردن لذت ببرد. با بررسی دقیق جزئیات می توانید بودجه سفر خود را مدیریت کنید. یک ایرلاین داخلی و یک هتل سه یا چهار ستاره را انتخاب کنید تا هزینه های سفر کمتر شوند.

 




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 99/1/27 ] [ 2:27 عصر ] [ ایرج حسنی ]